Zagraj na luzie z kolegami z firmy

FirmoGranie to projekt powstały w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów. W porównaniu do Sportowej Ligi Firm nacisk położony jest na wspólne rekreacyjne granie, nie na rywalizację czy otoczkę medialną. 1.5 h godziny gry tygodniowo bez presji na wynik to świetny sposób na zbudowanie dobrych relacji w zespole.

Integracja

Na boisku zbudujesz relacje oparte na szczerym zaufaniu. Twojej firmie się to opłaci, a pracownicy będą szczęśliwi i wdzięczni.

Sprzęt sportowy

Mamy wszystko, co potrzebne (piłki, plastrony, wodę) po to, abyś nie musiał się o nic martwić i mógł skupić się na tym, co ważne - grze.

Zróżnicowany poziom

Zadbamy o to, aby Twoi sparinpartnerzy byli na zbliżonym do Twojej drużyny poziomie sportowym.

Koordynatorzy

Nad organizacją i sprawnym przebiegiem gier czuwają wykwalifikowani koordynatorzy, którzy dopinają wszystko na ostatni guzik.

Najlepsze obiekty

FirmoGranie odbywa się na prestiżowych obiektach! Zagraj na Stadionie Śląskim, Spodku oraz Kresowej.

1,5 h gry w tygodniu

Regularność naszych gier pozwoli Ci zadbać o kondycję i ułatwi budowanie relacji

Fotorelacje

Z każdej gry przygotowujemy album zdjęć dobrej jakości

Bezpłatny mecz

Umów się ze swoją drużyną na pierwszy bezpłatny mecz i przetestuj FirmoGranie na własnej skórze

Zagraj na luzie!

Zacznij rekreacyjnie grać ze współpracownikami i buduj zaufanie wewnątrz swojego zespołu!

Dane firmy

Szybkie linki

Kontakt

Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm" udzieloną przez PFR SA.
Obowiązki informacyjne beneficjenta wynikają z umowy z PFR SA:
§ 14 lit i) Regulaminu ubiegania się o udział w programie rządowym „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla mikro, małych i średnich firm” zobowiązuje beneficjenta do „umieszczenia na swojej stronie internetowej lub na koncie w mediach społecznościowych, w miejscu widocznym dla osób odwiedzających, informacji o uzyskaniu Subwencji Finansowej wraz ze wskazaniem, że podmiotem udzielającym wsparcia był PFR oraz utrzymywania tej informacji przez okres 12 miesięcy od dnia udzielenia Subwencji Finansowej (o ile Beneficjent posiada stronę internetową lub konto w mediach społecznościowych);”
eyephone-handsetbriefcasesmileline-spacing